onsdag den 4. maj 2011

mine tanker ;I

Synes lige i skulle høre det her digt;I

jeg sidder her i skolen, væk i mine tanker, væk i mine drømme, væk i mig selv, for jeg tænker på dig, for jeg ser dig for mig, jeg ville ønske du var her, dit hår som føles så blødt at en strygning dit hår føles som at gå på vandet, dine øjne som er så små og smukke at man bar ikke kan holde sine egne øjne fra dine, din næse så lille og fin, dit smil som kan få hvem som helst som er ked af det til at smile igen, en stemme der fortryller en hver person her på jorden, tankerne på dig fører mig til himmelen hvor jeg kan flyve i blandt stjernerne og tage din hånd så vi kan flyve sammen, blandt tusinde af stjerner, uden at bekymre os om hvad folk tænker, bare dig og mig, jeg bliver prikket til, vågner af mine tanker, smiler lige en gang, og rejser mig. ILU

Ingen kommentarer:

Send en kommentar