søndag den 1. maj 2011

Første blog ?

Hej ja det så min første blog er lidt blank om hvad jeg skal skrive osv. men prøver :D

Ville ha startet med at blogge igår men fik lige som langt mig i min seng :D
Dovenskab længe leve ! :D Men skriver lidt fra igår og idag :D

Igår lavede jeg stort set ingen ting, var bare der hjemme. hørte musik osv :D men var ude at køre med familien og tænkte meget på mandag. der er jo de der eksamener ! er så nervøs!, er så bange for at jeg ikke består eller ligne ;S
Anyway jeg var senere ude at køre med min stedfar, vi skulle hjem til nogle familie venner eller hvad man kalder sådan noget? :D
Fik et mega nice armbånd(eller synes jeg ihver fald) af dem vi var hjemme hos!
og idag ? Thja, skal tilbage til skolen;S magter det bare ikke! ville meget heller blive hjemme og ha sjov med familie,venner og veninder ! :D Party til langt ud på natten ! :D
Venter bare på at jeg skal ud at køre med min"bror" :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar