mandag den 2. maj 2011

Eksamens dag !

I dag var så min første eksamens dag !;s puha det var lidt svært at sidde så stille i næsten 4TIMER! Men føler da, at det gik godt :) Håber jeg osse :)
Imorgen står den så på diktat eksamens ting ting og læse prøve :) Og onsdag, matematik '-.-
Det har ellers været en okay dag, men savner en rigtig meget;I; er bange for at personen ikke, kan li' mig mere eller hvad man skal sige? men håber det ikke ? håber heller ikke at der er noget galt; :'( ville blive mega trist hvis der var ;s.

men så efter kl3 gik vi nogle stykker fra min skole op i den brugsen som ligger næsten lige ved siden af(1km) og købte lidt af hver :) synes lige jeg skulle være god ved mig selv (pga er meget trist og ja ;) ) så jeg købte nogle snøfler og toffife : Mmm :P
Fik osse en meget forsinket julegave fra min afd :9 så det er jo bare et ekstra plus :)
I må bære over med mig hvis jeg min blok virker mærkelig men, er jo først lige begyndt osv :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar